۷ پاسخ

من هرچند مدت یک بار ایمونیس میدم

سانستول ایمونو

مدتیه کیندر میدم
یه دکتر هست آشنای شوهرم گفت من از بچگی دوتا پسرام این شربتو توخونه داشتم همیشه میدادم می‌گفت دائم نه ها مثلا هرروز نمی‌دادم اماهربار یادمون میفتاده می‌دادیم خیلی برا بچه هام خوب بوده منم دو دوره اس میخرم گهگاهی میدم نه همیشه

زینکم میدادم عالی بود

فولیک اسید از ۵ سالگی هر یروز درمیان دکتر داده بود
الانم چون ویتامین دی یادم میره ماهانه با هفتهذای بدم دکتر ی قرص داده هم میتانین دی هم امگاسه اینا توشه هرروز میدم گفت تا ۱۲ سالگی میتونه استفاده کنه

ویتامین دی میدم

فقط ویتامین دی

سوال های مرتبط

مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری