۴ پاسخ

عزیزم شیرخشک میدی؟؟؟ از شیر گرقتی

صبر و تحمل و گاهی کم محلی😩

صبوری....🥲

صبر و تحمل عزیزم همه بچه هایی ک از شیر گرفته میشن همینن

سوال های مرتبط