اون جامدشو چکار میکنن اسمش یادم رف اون ک مث لونه زنبوره
پیش پلاسکو جا سسی بخر بریز تو جا سسی هم راحتتره هم تمیز من خودم همینکارو میکنم
من یدونه از این عسل های فشار خریدم دیگه جای اونو نگهداشتم استفاده میکنم پر میکنم
عسل هیچ وقت تویخچال نزارید
بریزتوی جاسسی
وای منم مث توام پیاله رو میزارم تو یخچال بعد یه مدت سفت میشه میریزم دور😁
تواین اتفاقاً الان میخواستم پرش کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.