شیر خشک فرزند پروری ۴ ساله

تصویر
۶ پاسخ

اون جامدشو چکار میکنن اسمش یادم رف اون ک مث لونه زنبوره

پیش پلاسکو جا سسی بخر بریز تو جا سسی هم راحتتره هم تمیز من خودم همینکارو میکنم

من یدونه از این عسل های فشار خریدم دیگه جای اونو نگهداشتم استفاده میکنم پر میکنم

عسل هیچ وقت تویخچال نزارید
بریزتوی جاسسی

وای منم مث توام پیاله رو میزارم تو یخچال بعد یه مدت سفت میشه میریزم دور😁

تواین اتفاقاً الان میخواستم پرش کنم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۵ سالگی
مامان مهرساناومیکائیل مامان مهرساناومیکائیل ۵ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۵ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان شکوفه گیلاس 🍒 مامان شکوفه گیلاس 🍒 ۵ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۴ سالگی
مامان سوگند و فندق‌ مامان سوگند و فندق‌ ۵ سالگی