۵ پاسخ

منم شیرم کم بود بهش دو ماهگی شیر خشک دادم،، الان چهار ماهش شده شیر منم پس زده اصلا نمیخوره چسبیده به شیشه پستونک،،، سعی کن شیرت زیاد بشه اگه تمایلی به شیرخشک دادن نداری

فک‌میکنی کم‌شده بچه بزرگ شاه بیشتر میخوره سینه همیشه سبکه

به نظرم سعی کن فعلا باخوراکی وداروهای شیرافزاشیرخودتو نگه داری هویج خیلی خوبه آبشو بگیر چون منم هی شیرم کم وزیاد میشه ولی فعلا نمیخوام سمت شیرخشک برم

یه شیر خشک بد مزه بگیر
مثل اپتامیل یا ببلاک‌ک شیر خودتم بخوره
شیرافزا بخر برای خودت

ببین من هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک ولی تو برو شیر افزا بخر بخور اگر نشد بعد بده

سوال های مرتبط