۲ پاسخ

شاید شیرت کم میاد یا خیلی زیاد میاد، برای شیرخشک با دکتر اطفال مشورت کن شاید اصلا لازم‌نباشه و ی روش جدیدی برای شیر دادن بهت یاد بده ک بچه اذیت نباشه

ن چرا زده شه من الان روزی سه بار نود میدم تندتند هم شیر خودم

سوال های مرتبط