۴ پاسخ

آفرین منم خیلی دوست دارم برم
اما لاهیجان خیلی باد داره😕😏

آفرین بترکون😍😁

به به، خوش بگذره قشنگاا

وای منم انقددوست دارم هرروز با دخنرم برم اما تا بهش دست میزنم که لباسای بیرونشو تن کنم انقدرررر گریه میکنه وجبغ میکشه که میگم ولشکن بابا

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱ سالگی
مامان نبات خانم مامان نبات خانم ۱۶ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی
مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 ۵ ماهگی
مامان دخترم نورا🇦🇫 مامان دخترم نورا🇦🇫 ۱ سالگی