۳ پاسخ

اولا طبیعیه زیاد مدفوع کنه پسر منم اوایل چهار پنج بار میکرد الان یکروز درمیان به زور میکنه کاش بازم زیاد میکرد راحتتر بود 🤦‍♀️😬

منظورت مدفوع ؟ اره روده هاش پاک سازی میشه
اگه ادرار میگی ، خب شیر میخوره دفع میکنه اتفاقا بهتره . اگه کم جيش کنه یعنی بدنش کن ابه

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان نویان🧸 مامان نویان🧸 ۳ ماهگی