۴ پاسخ

منم طاقت نیاوردم و ۱۵ هفته رفتم سونو ببینمش

زود میگذره به هفته حساب کن🤣🤣

من ۱۴ هفته رفتم سونو جنسیت صد درصد جنسیت و گفتن🩷🤌

خیلییی طولانیه
منم شوهرم متاسفانه یکمی سر در اورده میدونه اگر الان بگم بریم سنو الکی هست فقط🤣🤣دیگ گفت صبر کن تا ۱۳ ام اردیبهشت ک انومالیه

سوال های مرتبط