عزیزم خدا چیکار ب بنده داره اخه
باید کاندوم هم استفاده میکردی
عزیزم بهترین راه پیشگیری دستگاه اگه میخواستی باردار نشی باید دستگاه میزاشتی تازه باز بودن اونایی که با دستگاه باردار شدن هیچی راه و روشی ۱۰۰ درصد نیست حالا هم که خواست خدا بوده و شده هیچوقت اینکارو نکن چون عذاب وجدان و عواقب بعدش خیلی زیاده توکل به خدا کن و نگهش دار انشالله که خیره برات ولی اگه خدایی نکرده بخوای سقط کنی اینو بدون روزی و برکت از زندگیت میره
ببخشید گلم ولی کی گفته روزایی که نزدیکی داری دو تا قرص بخوری 😐 اصن همچین چیزی فقط ضرر واسه بدنت بوده
به خدا قرصا رو یه کاری کردن اثر ندارن دیگه😭
ببخشید یعنی شما میریزید داخل بعد انتظار دارید باردار نشید؟؟ یا با پیش آب این چیزا باردار شدی
خدا رو چیکار داری اساغفرالله باید باید در کنار قرص کاندوم اسافاده میکردید
عزیزم اگه اصلا شرایطش و نداری بندازش قبل ازینکه قلبش تشکیل بشه واقعا هم سخته ۳ قلو داری دیگه، ما یدونه داریم دیوانه شدیم، به حرف کسی هم اهمیت نده هدیه خداعه و فلانه و. من بچم ۶ ماهش بود، اصلا روحیه م داغون بود قبل تشکیل قبل با قرص سایتوتک انداختن. خیلی هم راضیم ک به حرف کسی گوش نکردم و انداختم. چون اصلا شرایط روحی مناسبی نداشتم. توام سریعتر پیگیری کن.
عزیزم منم با وجود قرص ال دی و اورژانسی و حتی قرص های افسردگی باردار هستم اگر ۳ قلو داری برو بنداز واقعا برات سخته ۳ تا بچه داری برو عطاری دارو بگیر یا قرص بگیر بنداز
من خودم با کاندوم باردار شدم
خدا فقط بدادت برسه😔🥲
وقتی با اینهمه جلو گیری حامله شدی یعنی روزی اون بچه هست که بیاد. خدا قهرش میگیره نکش بچتو
من خودم داروخونه کار میکردم قرص ال دی اصلا اثر نداره برا تنظیم پریوده
چ وحشتناک
از مثبت تر 🥴
باید بری دکتر قرص بزاره سقط بشه فک کنم داروخونه هام میفرشون
سقط نکن اگ شرایطشو داری گناه داره
اگ هفتت پایین باشه میتونم کمکت کنم ولی گناهش گردن خودت
باوجود جلوگيري ال دي بايدجلوگيري طبيعي هم انجام بدي چون بعضيا ماشالله سريع ميگيرن خالم هم مثل شما سه تابچه پشت سرهم اورد حالاهم بارداره ميگه قرص سه رنگ دوتادوتا ميخوردم وقتي تموم كردم وديگه هرجايي رفتم پيداشون نكردم قرص ال دي خوردم وبچه گرفت حالا نبايد اينقدرناراحت بشي چون خدا ميدونه توش يه حكمتيه واقعاً بعد يه روحي توشكمت هست گناه داره اگه ميخواي بيوفته 🥲💔
جنسیت سه قلوهات چیه
عزیزم بچه هات چی ان؟؟
ولی با سه قلو خیلی سخته ببین چکار میتونی بکنی چون نه قلبی تشکیل شده نه چیزی
خب الان میتونی زعفران و اینا بخوری اگ واقعا نمیخوای ولی اینو فقط بهت بگم ک خیلیا منتظر همچین نعمتی هستن و خدا بهشون نداده
یا خداااااااااا
عزیزم مگه میشه با قرص ال دی باردار شد من 11سال خوردم چرا باردار نشدم شاید اصولشو رعایت نکردی هرشب سر ساعت یه دونه میخوردی نیازی به جلوگیری و دوتا دوتا خوردن نداشت شاید همینکارت باعث شده باردار بشی
خیره عزیزم
دعا کن خدا هم یکی دیگه بهم بده
قرصا اثر ندارن ک😕
عزیزدلم اصلا نمیشه دیگه به قرصا اعتماد کرد من بااورژانسی یه سری باردارشدم کارم شده بود گریه
واقعا شرایط سختیه قشنگ درکت میکنم
میدونی چون سابقه چند قلویی داری احتمال داره بازم چندتا باشن حتما با دکتر مشورت کن اصلا ریسک نکن
ای خدا منم سه تا دارم یه دوقلو یه پسر اینقد میترسم دوباره باردار شم اصلا نزدیکی نداریم فقط روزهای نزدیک پریودی خیلی ترس داره وای خداروشکر کن میدونم درکت میکنم شرایط سخته ولی ناشکری نکن
وای چههه لحظه بدیه خدایااا من جنگ قبلی سقط کردم
وای عزیزم خدا بهت توانایی مضاعف بده
من خواهرم دوقلو داشت سررررویس بود مال شما خدا حفظشون کنه سه تان
هرکاری فکر میکنی صلاحته بکن
ولی قبلش خوب فکر کن از هر بابتی
قرص میخوردی دیگه جلوگیری نداشتین اصلا؟
کارخوبی نیست ولی زعفران دم کرده خیلی غلیظ بخور نصف استکان..دوسه روز پشت هم
ای وای
با ۳ قلو... چقدر درکت میکنم ماه پیش سرخودم اومد🤦♀️
عروس پشت پرده بخر از عطاری
وای خدا ناخواسته حامله شدن وحشتناک ترین چیزیه که یه زن میتونه تجربه کنه
یادمه خودمم دوماه فقط گریه میکردم
برو سقطش کح هر چی زودتر راحتتر
چرک خشک کن استفاده کردی؟
ای خدا،
بخدا تن منم برات لرزید😢چرا کاندوم نذاشتی 🤦♀️برو سریع سقطش کن
با ال دی چرک خشک کن خوردی؟
برو بنداز عزیزم با سه قلو ۲ ساله نابود میشی نوزادم بیاد
تا قلبش تشکیل نشده حتی اگ شده قرضم کن قرص اصل سایتوتک برا شرکت فایزر آمریکایی باشه ها پیدا کن
هندی نباشه ک نصفه نیمه میندازه
عزیزم منم بچه ی سومم رو که الان دوماهه به دنیا اومده با قرص ال دی باردار شدم اعتباری به قرص نیست بعد به دنیا اومدن دخترم فقط یه باز رابطه داشتیم اونم با کاندوم خیلی میترسم میخوام دستگاه بزارم که راحت باشم هم امپول بزنم باید بری پیش دکتر اشنا اگ نمیخوایش و شرایطش رو نداری
قرص سایتوتک بخز
چون سه قلو داری خیلی سختت میشه عملا خودت نابود میشی
بنظرم با دکتر مشورت
اگر آشنا دارید داروخانه قرص و آمپول بگیر تا هنوز قلبش تشکیل نشده
باور کن اینم سه قلو
ای واای ..تا قلبش تشکیل نشده برو داروخانه یادکتر..حتما ی راهی هستش
قرص به تنهایی جوابگو نیست هم جلوگیری طبیعی و هم کا ن دوم باید باشه💔💔
واییی باردار بودییییی🥲 ؟؟
دیگه ب ال دیم اعتمادی نییس
زعفران میگن سریع باعث سقط میشه
عزیزم فقط سه تا بچه داری؟
ای خدایاا.ببین اگه دارو خونه اشنا داری پول بده قرص بخر بنداز
وای منم 6روزه عقب انداختم استرس دارم
۳قلوداری؟
چرا ایودی نذاشتی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.