کلا مایع لباسشویی بچه ها بو نداره منظورش حال و هواش هست
مایع پینو خیلییی خوشبوعه🤗
من فیزوز خریدم خیلی خوش بوئه🫧✨️
من مایع لباس شویی فیروزه گرفتم رنگ آبی شو خیلی بو خوبی میده
پینو بنفش رنگ انقدبوش خوبه
پینو👶🏻
من اکتیو گرفتم عااالیهه
مایع مایبیبی زیر یک سال عالیه
من شنیدم مالوچسکا خیلی خوبه با فیروز در آبی
پینوخوشبوعه بوی ملایمی هم داره
پینو عالیه هم خیلی تمیز میکنه هم خیلی بوی خوب و ملایمی داره
فیروز آبی
صورتیش بوش موب نی
پینو هم بوش خوبه
بو نداره مایع هاشون که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.