صورتیش خیلی بوش تند بود من ابیشو گرفتم ودوس داشتم
من مای بیبی آبی استفاده میکنم عالیه هم لکه بری خوبی داره هم بوش عالیه
من آبی گرفتم خوش بوعه
آبیش بوی خیلی خوبی میده
من فرقشو نميدونم و تا الان استفاده نكردم
ولي چون نيني پسره شوهرم ابي برداشت🤣🤣🤣
ابی از همه بوش بیشتر و موندگارتره
آبیشو خریدم بوی خوبی داره
من آبی دارم خوبه
اینو از گوگل سرچ کردی عزبزم؟
آبی😍
فیروزم نگاه کن.من یدونه فیروز گرفتم ابی.یدونه هم پرسیل
آیی🫠🫠
آبی خیلی خیلی خوشبوعه
من همیشه آبی استفاده کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.