۴ پاسخ

برو زایشگاه این انقباض وقتشه ممکنه داره میاد برو پیش ماما معاینه کنه ببینه چه خبره اگه دهانه رحمت باز شده باشه بری زایشگاه

منم چند روز شکمم سفت میشه بعد خوب میشه بیشتر بچه خودش سفت می‌کنه اینطرف اونطرف رفتم دکتر برام سونو نوشت ببینم بعدازظهر میرم انجام بدم

شاید انقباض باشه منم همینجوری میشدم

اگه منظورت رحمت هیت سریع برو دکتر انقباضه

سوال های مرتبط

مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی