من سلفی پوکو رو خییییلی بیشتر میپسندم نوت سلفی اش عالی نیست ولی دوربین عقبش خوبه
اره دارم ولی شیائومی بعد یه مدت کیفیت دوربینش کم میشه دوربین سلفیشم ک افتضاح سامسونگ از شیاومی بهتره
من پرو شو دارم راضیم
من نوت ۱۴ پرو دارم خیلی راضیم ازش
مال زنعموی من نوت ۱۳ پرو پلاس هستش دوربین ایناش ک قشنگه
آره خوبه کیفیتش
گوشی آتریسا همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.