۶ پاسخ

من سلفی پوکو رو خییییلی بیشتر میپسندم نوت سلفی اش عالی نیست ولی دوربین عقبش خوبه

اره دارم ولی شیائومی بعد یه مدت کیفیت دوربینش کم میشه دوربین سلفیشم ک افتضاح سامسونگ از شیاومی بهتره

من پرو شو دارم راضیم

من نوت ۱۴ پرو دارم خیلی راضیم ازش

مال زنعموی من نوت ۱۳ پرو پلاس هستش دوربین ایناش ک قشنگه

آره خوبه کیفیتش
گوشی آتریسا همینه

سوال های مرتبط

مامان تمام زندگیم🥹🫀 مامان تمام زندگیم🥹🫀 هفته پنجم بارداری