چرا ۳ روزه هرچی میزنم مثبته

تصویر
۲ پاسخ

خب چند روز هست دوران تخمک گذاری یه روز که نیست..روز اوجش پررنگ تررمیشه یکم

عزیزم فقط اولی مثبته چون باید همرنگ یا پررنگتر از خط کنترل باشه

سوال های مرتبط

مامان قندک مامان قندک هفته چهاردهم بارداری
مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری