جاهای دیگه هم بپرس
خیلی بالا گفتن
شاید آزمایش هم داری؟
من خود دکترم گفت حتما برو آنومالی
برا من دکتر فقط آلفا پروتیین نوشته بود که زیاد نشد هزینش
شاید ۵۰۰
یه مامان اومده سونو۲۰ هفته بود میگفت انتی رو دادم همه چی خوب بوده سونو انومالی رو نیومدم گفتم انتی همه چی خوب بوده چرا برم میگفت درد داشتم ولی نه زیاد به اسرار مادرش اومده بود سونو بده ببینه مال چیه دردش گفته بودن بچش دوهفتس مرده تو شکم
هیچ وقت برای پول خودتون بچه تونو تو خطر نندازین سلامتی تون خیلی باارزش تره تا پول
یاحسین شهید
اگه دکتر گفته انجام میدادی عزیزم .۴وخوردی خوب بوده ،من پرسیدم ۶وخوردی بود😅
منم اگه چه 1تومن باشه چه 10تومن نمیدم تاالان خداروشکر کوچک ترین مشکلم نداشته بچه اینم عالیه مشکلی نداره
ولی من میترسم انجام میدم اخه اینطوری خیالم راحت تره
خوب کردی
من پرسیدم تو شهرمون ۱۷۰۰ بود
منم ندادم وقتی ان تی خوب باشه نیازی نیس
ب نظرم بده خیلی مهم
دکتر به من گفت لازم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.