امروز رفتم آزمایش غربالگری دوم دادم 4600پولش بود
چه خبر شده مگه

۵ پاسخ

منک انجام ندادم فقط سونو این ازمایشا چیه دیگ مسخره بازی

عزیزم اولت خوب بود دومتم دادی اونم‌خوب بود یا هنو جواب نگرفتی؟؟؟ منم ۱۶ هم‌میرم‌میدم

منم‌پس فردا باید انجام بدم
چه قدر گرون بیمه نداریم 🥲🥲

غربالگری دوم یعنی چی کدوم آزمایش میشع

گرونیه،جنگه،گرونیه

سوال های مرتبط

مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری