کسی از هزینه ی آزمایش غربالگری دوم خبر داره؟

۱۱ پاسخ

عزیزم ببخشید شما برا فقر اهن چکار کردید ؟؟؟ جواب گرفتید؟؟؟ من اهنم اومده رو چهار

۳ تومن آزمایش ۳ تومن هم سونو

۳تومن

من ازمایشگاه نیلورفتن هفت میلیونوشیشصد😒

۳ تومن

ازمایش ۲تومن سونوهم ۲تومن

من امروز رفتم ۳ تومن شد

آزمایش ۷۰۰ سونو ۱۶۷۰ تو فروردین ماه

من قبل عید دادم ازمایش ۹۵۰
سونو ۲۳۰۰
الان بیشتر شده کلا تعرفه پزشکها

آزمایش ۳ میلیون
سونو ۱۲۰۰

من رفتم۵۰۰شد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری