۶ پاسخ

من که نه ولی زیاد دیدم مامانم توی درمانگاه کارمیکنه میگه زیادن زود زود تبش رو چک کن

نه بابا

نبابا چرت و پرت میگن یه دونه واکسن تزریقی بود دوتاهم خوراکی حتی تب هم نکرد پسر منک اصلا گریه هم نکرد وقتی واکسن رو زدن🙁😂

واکسن چهار ماهگی و شیش ماهگی یادآور واکسن دو ماهگیه🙄

نه بابا کی گفته اینا رو دخترم زد چند روز پیش تب هم نکرد فقط شب یه کوچولو گرم بود بدنش مثل همیشه هم بازی می‌کرد

واقعا چه ترسناک

سوال های مرتبط