۳ پاسخ

بستگی داره پسر من تا ۲ ماهگی خیلی بالا میاورد ولی الان خداروشکر خیلی بهتر شده

برای رفلاکس به من گفتن تا شش ماهگی

معمولا تا ۶ ماهگی خوب میشه

سوال های مرتبط