۴ پاسخ

با مایع استریل میشورم تاحالا نجوشوندم

من با مایع استریل میشورم

من اصلا تو اب جوش نمیندازم فقط با مایع یونی و اب داغ میشورم

من هر دو روز تو مواد استریل کننده شیشه میزارم تو حالت عادی هم با اب داغ میشورم البته شیشه دختر من پیرکسه

سوال های مرتبط

مامان آلا جونم مامان آلا جونم ۳ ماهگی