مث منی منم برام سخته خونه بقیه غذا درست کنم، توبگو نیمرو باژم یجوریم سختمه
😐نمیفهمم چرا تولید اونحا غذا درست کنی زشته خو.من مادرش میپره من میشورم باز دفه بعد مت میپزم اونم وظیفه خودشو میدونه و جم میکنه میشوره
من البته خاهرشوهرم دارم بیشتر تا اون هست میشینم اما خب اینجوری زشته که بشینی اون درست کنه که اونم مخصوص ک عمته فک کنم باید صمیمی باشی باهاش تا دشمن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.