اینکه میگن وای شکمت چه کوچیکه تعریفه یا ابراز نگرانی؟😅

تصویر
۱۷ پاسخ

چه خوبه چیه شکم گنده اندامت خوب میمونه

منم فک میکردم باید خوشحال باشم تا اینکه رفتم سونو رشد و متوجه شدم وزن بچه م دو هفته عقبه الان همش میگم چرا شکم من مثل بقیه گنده نمیشه

به میمیک صورت طرف مقابلت نگاه کن ببین بدجنسی داره توش یا مهربونی😂😂

ب نظر منکه تعریفه
ولی متاسفانه من انگار دو قلو حاملم ماه اخرمه🤣🤣🤣

من تعریف برداشت میکنم😎
حالا شاید نیتشون گرفتن حالمون و‌بچت ریزه باشه😂

فضولیه😂😂

نی نی هامون به فکر اندام مامانشون بودن 😀😍

مردم همیشه یچیز واس گفتن دارن

کسی به من بگه خوشحال میشم😅
ولی متاسفانه من هم خودم هم شکمم هر دو خیلی بزرگیم🤣🤣

فضولیه عزیزم
چون بزرگم بود میگفتن چه بزرگه🤣
ب من میگن حامله نیستی کو شکم

والا کوچیک خوبه تا اندامت خراب نشه 😍😍

شکم کوچیک واقعا راحت تره واسه منم کوچیکه و وزنش اوکیه ولی واقعا راحت ترم

بنظر من باید تعریف حساب کرد چرا چون بچه وزن داره چ شکم بزرگ باشه چ کوچولو
پس در نتیجه شکم کوچولو خوبه جمع و جوره ادم ترک نمیزنه🥲🥹

نمیدونم هر چی هست توجه نکن ☺️ منم شکمم کوچیکه

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

مامانا انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنس پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

معمولا ابراز نگرانی

تو تعریف برداشت کن.🥰 واقعا خوبه که

سوال های مرتبط