بهشون اهمیت نمیدم. بارداری هر کسی متفاوت با بقیه س و حرف تمام میکنم.
اصلا ربطی ب اندازه نداره گلم
بگو شما متخصص زنانی یا چشمات مجهز به سونوگرافیه؟ دکترا میگن مشکلی نیس اینا زر میزنن 😅
هیچی من دوقلو باردارم شکمم کوچیک میگم خوبه دوقلوهه 😂😂😂😂
منو میگی خواهد شوهرم ک رک گفت تو مطمنی بارداری
گفتم نمیدونم ع داداشت میتونی بپرسی
شکمم نداریم خوب چیکار کنیم والله ک
وای وای چقدر این آدما رو مخن، من این دفعه گفتم خداروشکر وزن بچه و همه چیش اکیه شکم بزرگ ب نشانه سلامت نیست
اتفاقا خوشحال میشم چون دوست دارم شکمم کوچیک باشه تا بزرگ
محل نده بهشون منم شکمم کوچولوعه
من بجز اطرافیان دکترمم هی میگه😑😂خب چیکار کنمممم دست منه مگه؟
بیییییخیال باش بابا من خودم تا ماه شیش همش میگفتن شکم نداری فلان انگار همون روز اول شکم میاد جلو حالا انقد تیزه شکمم که باز میگن چقد تیز شده فلان ، مگه میشه دهنشونو بست اخه
اصلا شکم ملاک رشد بچه نیست که
بعضی بچه ها میرن تو پهلو
من خیلیا دیدم شکمشون به نسبت ماهشون کوچیک بوده ماشالله بچه تپل داشتن
بیخیال عزیزم مردم هرجورباشی ی حرفی دارن به ادم بزنن ان شاءالله که بچت صحیح وسالم بغل کنی
به من یکی دوبار گفتن ،گفتم دکتر که درسشو خونده علمشو داره میگه همه چی نرماله برای چی نکران باشم
به حرفاشون توجه نکن برات مهم نباشه
این ادما شعور ندارن
نمیدونن به یه خانم باردار نباید گفت ایشالله بچه دختر باشه یا پسر باشه
اخه چه فرقی داره ؟
یکی میاد میگه شکمت کوچیکه شکمت بزرگه
منم شکمِ اولَمه کوچیکه رژیم سبک هم میگیرم مثلا خواهر شوهرم چند روز پیش بهم گفت بخور بچه اندازه کنترل میشه
خب این حرف بد بود ولی منم یچی گفتم باهاش خندیدم
ناراحت نشو قربونت برم دیگه چه میشه کرد
بگو عزیزم همه مثل هم نیستن منم جلو اینه توالت واینستادم
میزنیم بیخیالی
دایورت میکنیم😅😅وقتی سونو میگه همه چیز جنین خوبه چرا باید به حرف یه بیسواد توجه کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.