۷ پاسخ

آره خیلی خوبه
بنظر من حتما باید چن تا عکس از این دوران داشته باشه آدم

خیلی واقعا ارزش دارع

حتماااا بگیر خیلی خوبه

من عکس بارداری رو قبول ندارم دوس دارم طبیعی باشع همین بیرون رفتنا تو خونه اینجوریا رو بیشتر میپسندم

بله من آخر ۵ماهگی بودم رفتم البته هیچی شکم نداشتم ولی یادگاری می مونه

من پشیمون شده بودم ک برم ولی روزای اخر رفتم پنج شیش تا انداختم با همسرم و الان خیلی راضی ام ک انداختم .یادگاریه قشنگیه

جمعه میخوام برم
اره بنظرم اگه موقعیتشو دارین حتما بگیرین یادگاری میمونه

سوال های مرتبط