۵ پاسخ

آیروفیکس فورت میدم خیلی خوشمزس و خوب میخوره،آهنش از سیدرال بیشتره.

لیپوزوفر خوبه

من لیپوزفر میدم خوبه میخوره

منکه سیدرال میدم طبق نظر دکتر پسرم که فوق تخصص هستن

سیدرال گرفتم من خیلی خوشمزس از همه قطره ها بیشتر دوسش داره

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۷ ماهگی
مامان دنیز


دنیز❤️ مامان دنیز دنیز❤️ ۱ سالگی
مامان جانان و فرهان مامان جانان و فرهان ۸ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی