نمیدونم چرا حسم میگه بچم دختره🥲

۵ پاسخ

حس منم میگه بچم پسره 😂😂

من به جنسیت شک دارم 🥲نمیدونم چرا

هرچی حس میکنی همونه
قلبت میفهمه

خو مگ الان معلوم نشده بچت چیه

مگه هنو سونو نرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد