من از ۴ ماهگی جاشو جدا کردم فقط شب های که بد خواب میشه یکم کنارش میمونم بعد که خوابش سنیگن شد میریم میخوابم
من از شیر جداش کنم فعلا واسم کافیه🤣 دنبال جدایی مکانی نیستم
تواین شرایط خداروشکرمیکنم جاشوجدانکردم الان بیشتراز هرموقع به کنارماخوابیدن نیاز دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.