۵ پاسخ

طبیعی که باید هر وقت دردت گرفت بری
سزارین از هفته ۳۵/۳۶ میری پرونده تشکیل بدی

دکترم تو پروندم بیمارستان سوم شعبان رو نوشتع گفت دردت اومد برو اونجا
منم نمیدونم چجور جایع یکم استرس دارم🥲🥲

۸۰ تومن هم نیست اگر بیمارستان خصوصی بخوای انقده ولی اگر دولتی بری زیر ۵ تومنه

دکترت کیه اگر دکتر خوبیه ببین با کدوم بیمارستانا قرارداد داره٫ بعدشم سزارین میخوای بش میگی اگر قبول کنه ۲۰ ۳۰ تومن میدی زیر میزی سزارینت میکنن اگر طبیعی اونم باهاش درمیون بزار

طبیعی یا سزارین؟

سوال های مرتبط