۳ پاسخ

شیرین اگ نگرانی برو فردا بهداشت صدای قلبشو گوش کن تا خیالت راحت بشه استرست هم کم میشه

سلام نه اصلا، من الانا بعضی روزا یچی حس می‌کنم ولی مطمین نیستم نینی باشه، شاید روده باشه😅

سلام نه من هنوزم چیزی حس نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی