خانما بنظرتون اغوشی بیشتر به درد میخوره یا تاب؟

۲ پاسخ

هر دو عزیزم

من دخترم تو تاب ریلکسی دوست نداره ولی اغوشی رو خیلی دوس داره از کالسکه راحتترم هس

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی