۸ پاسخ

من استفاده م نشد زیاد میتونستم بدون اون بچه رو بغل کنم ولی خب برا بعضیا که سختشونه ماه اول خوبه اون

اره خوبه هم اولای تولد هم این ک بابام بچمو با اون میخوابونه
و این ک اگر کسی خواست بغلش کنه توی اون بده که بدنشون به بدن بچه نخوره

پسر من که اصلا توی آغوشی نموند گریه کرد کلا گذاشتم کنار

فقط همون یه ماه اول بدرد میخوره

منظورم از آغوشی اینه

تصویر

الان تو زمستون میشه استفاده کرد آخه معمولا بچه ها پتو پیچند

عالیه مخصوصا موقع شیر دهی
ولی برا دختر من متاسفانه کوچیک شده کاش تا زمانی ک گردنش میگرفت توش جا میشد

خوبه خصوصا روزای اول من بچم که کلا ریز بود بدون اون نمیتونستم بگیرمش

سوال های مرتبط