خانوما آغوشی گرفتین بدرد خورد؟

۱۰ پاسخ

حقیقتا برای دختر من فقط یک ماه اول به زور چون قدش بلنده

عاره خیلی بنظرم حتمن بخر من ۳ ماه کامل ازش استفاده کردم

نه نخورد دست نخورده مونده

اره تا دوماهگی من ازش استفاده کردم

اره بخر حتما

واسه من که خیلی بدرد خورد.همش باهمون بغلش میکردم واسه شیر دادنم اینطوری خیلی راحتتر بودم

به نظرم خيلي بدرد بخوره من كه خيلي استفاده كردم واسه شيردهي بچه من كم وزن به دنيا اومد با آغوشي خيلي راحتر بود شير دادنش

خیلیییی به درد خورد

همسرم خیلی ذوقشو داشت ماهم گرفتیم ایشالا که به درد بخوره
بنظرم بیشتر برای استفاده اقایون هست اگه اونا راضی باشن پرکاربرد میشه

آره مخصوصا واسه خواب

سوال های مرتبط

مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی