خانوما این اغوشی ها خوبن؟

تصویر
۳ پاسخ

من حس میکنم بین پاهای بچه خیلی باز میمونه
واسه همین استفاده نکردم

نه اصلا از کمردرد نمیتونی استفادش کنی

اینا خوب نیستن چون گرنین آسیب میزنه به گردن وزن بچه باید دوشی بگیری برند چیکو واینفالو خوبه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۵ ماهگی
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی