هیچی نمیشه عزیزپ یه نقطه خونو اصولا دیدی میگن بردار اگرم برنداشتی مهم نیست ناراحت نباش
من که میزارم یکم خودش بگیره توی روغن بعد آروم با چافو بیرونش میارم دیگه نمیدونم درسته یا ته
ما مامانم اینا مرغ دارن خودشون اکثر تخم مرغاشون یه نقطه داره نطفه هستش اونو برمیداریم میخوریم
نخورین بهتره
نه اصلا نباید خورد
چون نطفه داره نخوری بهتره
همون یه نقطه رو وردار بخور نه بابا چیزی نمیشه که
نباید خورده شه نطفه داره
میگن نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.