و منی که تو عمرم کافه نرفتم.البته خیلی وقت پیشا در حد یه شیر موزی میرفتیم 😅
نه اتفاقا من خیلی حال میکنم. همیشه هم به یه کاری م میرسم. مثلا یا کتاب با خودم میبرم یا نوشتنی چیزی دارم. یا حساب و کتاب . چه میدونم یه کاری میکنم دیگه🤣
منم اولا اینجور بودم حتی خیابونم تنهایی خرید میرفتم میگفتم بقیه یکی پیششونه من تک تنها بعد گفتم اتفاقا برعکس اینکه تنهایی اومدم واسه خودم وقت گذاشتم اوج جذابیته😄
چند باری تنهایی رفتم منم مثل شما حس خوبی نگرفتم…🫠
تاحالاتنهانرفتم حتی باشوهرم هم نرفتم آقاعقیده داره کافه مال مجردهاست یاکسایی که نامزدن
منکه تا بحال نرفتم تنهایی
اما خوبه که اتفاقا برای خودتت وقت میزاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.