۶ پاسخ

و منی که تو عمرم کافه نرفتم.البته خیلی وقت پیشا در حد یه شیر موزی می‌رفتیم 😅

نه اتفاقا من خیلی حال میکنم. همیشه هم به یه کاری م میرسم. مثلا یا کتاب با خودم میبرم یا نوشتنی چیزی دارم. یا حساب و کتاب . چه میدونم یه کاری میکنم دیگه🤣

منم اولا اینجور بودم حتی خیابونم تنهایی خرید میرفتم میگفتم بقیه یکی پیششونه من تک تنها بعد گفتم اتفاقا برعکس اینکه تنهایی اومدم واسه خودم وقت گذاشتم اوج جذابیته😄

چند باری تنهایی رفتم منم مثل شما حس خوبی نگرفتم…🫠

تاحالاتنهانرفتم حتی باشوهرم هم نرفتم آقاعقیده داره کافه مال مجردهاست یاکسایی که نامزدن

منکه تا بحال نرفتم تنهایی
اما خوبه که اتفاقا برای خودتت وقت میزاری

سوال های مرتبط