۳ پاسخ

گزینه داره

زودپزبرقی
من دارم ولی طرز استفاذشو بلد نیستم

گزینه ی کیک داره .و احتمالا یه قابلمه ی جدا داره موارد رو که آماده کرد رو بریز داخل قابلمه س و گزینه ی کیک رو بزن .

سوال های مرتبط