۴ پاسخ

الان میتونی بهش حریره بادوم رقیق بدی

وقتی واکسن ۶ ماهگی زدی یه هفته بعدش شروع کن برای غذای کمکی از الان خیلییی زوده
بچه اذیت میشه

از شیره بادوم و فرنی شورو کن،بستگی ب پسرت داره باید ببینی راحت میتونه هضم کنه یا دلدرد نشه ی وقت یا ب بادوم حساسیت نداشته باشه
دختر من ۵ ماهش ک تموم شد با همینا شورو کردم

بنظرم زود داری شروع میکنی

سوال های مرتبط