۳ پاسخ

هر وقت بچه اماده باشه
علمیشو بخوای ۳ سال
بعضی بچه ها زودتر اماده میشن یعضیا دیرتر
من ۲ سال و نیم تست کردم دیدم اماده نیس
۳ سالگی گرفتمش

من دوسال و سه ماهگی گرفتم خوب بود یکم سختی داره اما بنظرم تو این سن بیشتر حرف گوش میکنن بزرگ تر که میشن بخصوص تو سه سالگی لجباز میشن و کار و سخت تر میکنن

من دوسالو یک ماه بود گرفتم راضیم
بنظرم بعد دوسالگی هروقت بچه امادگی داشت خیلیم دیر خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آدرین و آنیا مامان آدرین و آنیا ۳ سالگی