۱۰ پاسخ

هر وقت بچه امادگی داشته باشه
قبل دو سال زود
بعد ۴ سال دیر
این مابین بچه دیگ اماده میشه
حالا یکی دیرتر یکی زودتر

۲.۵سالگی.

من دلمارو گرفتم

بنظرم همین سن بهتره من رهام رو دوهفته هست گرفتم خیلی عالی بود

پسر من اوایل اسفند ۲ سال و ۷ ماهه بود ۳ روز امتحان کردم همکاری نکرد شلوار و مبل و سرامیک خیس می‌کرد گفتم بعد از عید دوباره شروع میکنم هفته پیش ۱۳ اردیبهشت حدود ۲ سال و ۹ ماهه بود خیلی خوب جواب داد و متوجه شدم که آمادگی داره

به آمادگی بچه و خودتون بستگی داره
من فروردین از پوشک گرفتمش ۲ سال و ۱۰ ماه

پسر من ۲.۵سالگی آماده نبود 3سال و یک ماهگی گرفتم آسون گرفته شد

من دختر بزرگم و ۲۲ ماهگی
دختر کوچیکم و ۱۵ ماهگی گرفتم

من دوسال گرفتم

من هی شب مای بیبی میکنیم

سوال های مرتبط