ادم میشناستم بچش کلاس اول مامانش هنوز غذاشو میده
ازاول بچه عادت کنه خودش مستقل بخوره خیلی خوبه
نشست نشست ننشست دنبالش نمیرم
میشه صندلی غذاش همراه با ما میخوره
مهمون یا باغ باشیم چند لقمه اول رو میخوره میره دور میزنه میاد لقمه های بعدی
هردو مدل رو بسته به شرایط داریم😄
میشینه میخوره نخوره هم دنبالش نمیکنم بدم مگه به جایی سرش گرم بشه که یک جا واسته وگرنه دنبالش راه نمیرم
من ازاول گذاشتم جلوش غذاشو میخورد میپاشید میریخت ولی هیچی نمیگفتم الانم همینه ولی قشنگ میخوره خورد خورد نخورد مجبورش نمیکنم تاخودش گرسنش بشه
وایی نگو دختر من بشدت بد غذاس یه جا نمیشینه اصلا همشم باید سرش گرم باشه من هرروز با یه ظرف غذا یه جای شهرم یه مدتم که اومدیم خونه مادرشوهرم همش یا تو باغم برا غذا دادن بهش یا کنار رودخونه و… بشدت کم آوردم
من کنارپنجره توبغلم میدم
میشینه من بهش میدم یا گاهی خودشم هم زمان میخوره...بعضی وقتام که میل نداره مجبورم گولش بزنم رو صندلی چیزی بشینه با یه چیزی مشغول میشه میدم بهش.ولی اکثر اوقات سر سفره کنار خودمون غذا میخوره
من سفره رو پهن که میکنم خودش میشینه ولی من غذا میزارم دهنش پا نمیشه تا سیر نشه ولی یبار بغل شوهرم یبار بغل هودم
گاهی راه میره گاهی میشینه
سلام باید بدم دنبالش یه جا نمیشینه اگه بشینه هم با قاشق همه رو میپاشه
میشینه تو صندلی غذا و میدم میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.