۲ پاسخ

من‌ آملی نیستم ولی آمل زندگی میکنم هوا روزا خوب و بهاریه شبا یکم سرد میشه همه جاهم سرسبز شده

شبا خیلی سرد و خنک میشه یهو
روزا آفتابی و ابری
درکل هم باید لباس گرم بیاری هم خنک🥴

سوال های مرتبط

مامان رادوَش مامان رادوَش ۲ سالگی