۸ پاسخ

طبق تجربه، سعی کن رژیم سفت و سخت نگیری که تهش یه ماه دوماه بتونی کنار بیای باهاش،اول روی کاغذ برای خودتون برنامه بزارید، ورزش و پیاده روی در روز، حذف تمام شیرینی جات مصنوعی و نوشیدنی ها، غذاهای فست فودی رو اگر خیلی دوست دارید برای خودتون در ماه یبار یا دوماه یبار محدود بخورید نه در حد سیر شدن، غذاهاتون همون غذای سفره باشه ولی محدود، در حد سیر شدن نخورید، در کنارش سالادهای متنوع داشته باشید و سبزیجات، بدون سس های مضر بیرونی، با ابلیمو یا ابنارنج یا ابغوره هرچی که به ذائقتون نزدیکه، ناشتا صبح هم مخلوط آب ولرم و چند قطره لیمو ترش بخورید، بلافاصله صبحانه نخورید یه 10،15دقیقه ک شد صبحانه بخورید.. تخم مرغ اب پز و پنبر و عدسی و لوبیا، چیزای سالم بخورید.. کلا هیچ وعده ای رو حذف نکنید، کم بخورید و اعتدال رو رعایت کنید و سبزیجات و میوه جات و کمی مغزیجات داشته باشید تو برنامتون، سالم خوری داشته باشید تا رژیم هیچی نخوری، روغن و کم کنید. حتماحتما براب خودتون یادداشت کنید و برنامه بزارید.

هر کاری می‌کنی و هر رژیمی میگیری یکی دو هفته اول رو که رد کردی بدنت عادت کرد یک هفته لوکرب بگیر

قند مصنوعی حذف کن سبزیجات بخور حجم غذا رو کم کن نیم ساعت قبل ناهار و شام آب یا دوتا خیار سبز بخور

شیرینی شکلات نوشابه قند مصنوعی خوراکی مغازه حذف کن حجم غذات هم کم کم کاهش بده معدت کوچیک شه دیگه تمومه خودب خودمیلت کم میشه ب غذا

نگران نباش من هیچ رژیمی نگرفتم فقط خوردوخوراکمو کم کردم ۳۰ کیلو لاغرشدم

منم وزنم ک زیاد بود زانوم درد میکرد ولی وقتی لاغر شدم دیگ درد نمیکنه خداروشکر

چندکیلو هستین

همون بهداشت دکتر تغذیه داره ازش دستور رژیم بگیر

سوال های مرتبط

مامان دانیال وماهان مامان دانیال وماهان ۶ سالگی