۶ پاسخ

بله زمانی که شلوارک پاش باشه یا نباشه

ن نمی‌بندم همیشه شلوار پوشیده و روزی چندبار چرب میکنم

منم نبستم جوراب نمی‌ذاره ت پاش بمونه چ برسه زانو بند، شلوار همیشه پاش میکنم ولی بازم زانوهاش تیره شده

نه شلوار بپوشون.بعدم کرم نرم کننده سیوند بزن

ن همیشه شلوار پاشه

من اونوقتا که چهار دست وپا میرفت بستم اذیت بودم دیگه نبستم براش گاهی چرب میکردم وهمیشه شلوار بلند پاش میکردم که نسابه به فرش

سوال های مرتبط

مامان طوفان مامان طوفان ۱ سالگی
مامان دخمل فندوق مامان دخمل فندوق ۲ سالگی