۴ پاسخ

بعد از واکسن هر چهار ساعت پاراکید بده
شلوار پاش نکن موقع تعویض پوشک اذیت نشه
روز اول‌ کمپرس سرد بزار چند بار اگر اذیت نشد
تایم کوتاهی
روز دوم کمپرس گرم بزار ،گرم رو میشه یکم بیشتر گذاشت چون بچها سرد رو دوست ندارن
روز دومم هر ۶ ساعت پاراکید بده
روز اول من قنداقش کردم چون پاهاشو تکون میداد بهتر شد
یکم بخاطر دارو بی حال میشن کمتر شیر میخورن که طبیعیه
دردش هم بیشتر همون روز اوله
دختر من روژ دوم کلا خوب شده بود
جای واکسنش یکم قرمز شد که اونم خوب شد
لباس هم زیاد نپوشون
تبش رو هم مرتب بازم چک کن

پاراکید و همرات ببر قبل از اینکه واکسنو بهش بزنن دوبرابر وزنش بهش بده یعنی اگر ۴ کیلویه تو۸ قطره بهش بده هر چهارساعتم روز اول تکرار کن روز دوم اگر تب نداشت بکنش ۶ ساعتی یکبار اگر دیدی مثل دختر من بازم تب کرد همون چهارساعتی بهش بده روز اول گمپرس آب سرد جای واکسنش روز دوم سوم آب گرم لباس خنک براش بپوش دمای بدنشم مرتب چک کن اگر به ۳۷.۵ رسید شروع کن کم کم پاشویه دادن که بالاتر نره ان... که برای دخترشما اسون باشه

من از خودقطره پاراکید یکم به پاشم میزدم آرومش میکرد

فقط هر چهار ساعت به بار استامینوفن بده
مارک پاراکید عالیه

سوال های مرتبط

مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 ۱۴ ماهگی