خانوما نینی من امروز اصلا زیاا تکون نخورده

۸ پاسخ

طبیعیه

برا منم دیروز دوتاشون تکون نمیخوردن امروز باز تکون میخورن

منم دقیقا همینم چون هفته های آخر جاش تنگ میشه حرکتش کمتره

و بیشتر فکر کنم مربوط به خوراکی هست که داریم

طبیعیه برای منم همینه ی روزایی خیلی خوب تکون میخوره ی روز هم اصلا حسش نمیکنم

دقیقا برا منم در حد یه چند تا لرزش اونم تو واژن حس کردم

یه روز زیادی شیطونه یه روزی آرومه اشکال ندارد پیش میاد

مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی