اکتوژست
اکتوژست بگیر،هم یبوست و نفخ نمیگیری هم اینکه زیاد کثیفی نداره
اکتوژست من دوماه استفاده میکنم اصلا اذیت نشدم ..فرتیژست یبار استفاده کردم اصلا راضی نبودم 😵💫
اکتوژست میزارم
اکتوژست بگیر مقعدی همبذاری هیچ کثیف کاری نداره
اکتوژست از همه بهتره
عزیزم اکتوژست و فرتیژست هست که اکتوژست بهتر از فرتیژسته اگه پیدا کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.