۷ پاسخ

اکتوژست

اکتوژست بگیر،هم یبوست و نفخ نمیگیری هم اینکه زیاد کثیفی نداره

اکتوژست من دوماه استفاده میکنم اصلا اذیت نشدم ..فرتیژست یبار استفاده کردم اصلا راضی نبودم 😵‍💫

اکتوژست میزارم

اکتوژست بگیر مقعدی هم‌بذاری هیچ کثیف کاری نداره

اکتوژست از همه بهتره

عزیزم اکتوژست و فرتیژست هست که اکتوژست بهتر از فرتیژسته اگه پیدا کنی

سوال های مرتبط

مامان تربچه🍬 مامان تربچه🍬 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سام مامان سام هفته چهلم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته بیست‌وششم بارداری