۸ پاسخ

منم بارداری اولمه بی تجربه از همون روز اول بیمارستان نگهداشت بچه رو بخاطر زردی تا ی هفته همش خودم تنهایی نگهداری کردم خونه هم اومدم مامانم 5 روز اومد پیشم دیگ رفت خونشون

اصلا چیزی نیس نمیخواد ب خودت استرس وارد کنی عزیزم خیلی هم عالی میگذره 😍

من قراره از روز اول خودم تنها باشم 🥲🥲

من ۱۶ سالگی مادر شدم ۴ روز مامانم پیشم موند و بعد قهر کرد و رفت تک و تنها چ عذابی کشیدم و الان ک ۱۸ سالمه دوباره مادر شدم و اینبار خودم نزاشتم کسی بیاد پیشم

درست میشه چاره ایی نیست

مشکلم اینه که هیچی از بچه داری بلد نیستم

وای مامانم منو ۱۵ روزگی گذاشت رفت انقد گریه کردم انقد گریه کردم تایه هفته ام استرس داشتم ولی الان دگ برام عادی شده

تا چند روز دلت میگیره تنهایی بعدش خوب میشی

سوال های مرتبط