اره نرماله
دختر من یکسالگی ۷۲بود بود دکترش گفت کمه بهش شربت داده تو ۱ماه ۲سانت اضافه کرده شمام ببر دکتر نزار اینطوری بمونه قدش کمه
پسرم با لباس ده بود اونروزی تو مطب دکتر
قدش یادم نیس
فعلا شربت اشتها آور میدم از امروز چون بخاطر مریضیش هیچی نمیخوره جز ممه 🤦
قدش کمه که گلم
ببرش بهداشت با توجه به نمودار بهت میگه فک میکنم کم باشه
سیب زمینی😅😅
قد تولدش چند بود؟
انگار قدش کوتاهه!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.