منم بارها برام مدیکور هاله انداخته
میدونی چندسال اخیر بی بی چکا بی کیفیت شدن من هشت ساله میزنم ده روزم میگذشت ذره ای هاله نمینداخت
این یکی دوسال چندبار با هاله چقدر من عذاب کشیدم
دیگه قسم خوردم بی بی چک نزنم هروقت ازمایشم مثبت شد برا یادگاری و عقده گشایی بی بی بزنم
از مدیکور بدترشو ندیدم
عزیزم دیدم تستاتو مدیکور هم هاله داشت و پریود شدی.
منم این اتفاق برام افتاده
ربطی به خرابی رودیکس نداره.
منفیه
نه بابا درسته که،من هروقت زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.