اگه رفلاکس داره حریره بادام فعلا نده به نظر من با بادوم جوش شروع کن یا فرنی من سر پسرم دو تا دونه بادام خیس کردم پوسشو گرفتم گزاشتم خشک شد بعدش با پشت صافی پوره کردم در حد سه چهار تا قاشق چایی خوری آب جوشیده ریختم گزاشتم رو کتری دم بکشه بعد از چند دقیقه در حد دو قاشق چایی خوری بهش دادم
بادوم رو خیس کن پوستش رو بکن با پشت چای صاف کن رنده کن
آرد برنج و بادوم و نصف لیوان و یه کوچولو کره و نبات(دلبخواهی) رو بزار رو گاز هم بزن تا قوام بیاد
بعد با آب جوشیده سرد شده یا شیر رقیق کن
۷،۸ تا دونه بادوم رو چند ساعت خیس کن بعد پوست بکن با پشت صافی پوره کن بریز تو یه قابلمه یه قاشق مربا خوری آرد برنج و نصف کمتر لیوان آب جوشیده اضافه کن بزار رو گاز به هم بزن تا یکم بجوشه و غلیظ شه
یکم رقیق تر از چیزی ک میخوای بردار چون سرد شه سفت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.